Salesforce Business Application Specialist

Poznań, Warszawa, Kraków,Toruń, Wrocław,Katowice, Gdańsk, Łódź, Lublin, Poland

Pełny etat

 

Jako zespół Commerce Tech działający w obszarze Business Service & Automation ramię w ramię z biznesem dbamy o to, aby osiągać ambitne cele biznesowe. Projektujemy i wdrażamy procesy, które mają wpływ na setki tysięcy Sprzedawców i Klientów Allegro oraz wspierają najważniejsze KPI naszej firmy. Mamy w swoich szeregach inżynierów tworzących platformę Allegro,  inżynierów Salesforce, product managerów, analityków i administratorów. Jesteśmy obecni na każdym etapie cyklu życia Sprzedawcy, od fazy leadowej, po rozwój największych kont. Dbamy o automatyzację i skalowalność naszych rozwiązań. Mamy ponad 2 tysiące użytkowników wewnętrznych, dziesiątki integracji i miliony pomysłów na dalszy rozwój Allegro w oparciu o nasze produkty!

 

Na czym polegać będzie Twoja praca? 

  • Zajmiesz się rozwojem jednego z najbardziej innowacyjnych systemów CRM na rynku (Salesforce)
  • Będziesz identyfikował potrzeby naszych użytkowników, przekładał je na rozwiązania, nadzorował ich wdrożenie i mierzył efekty wykonanych prac
  • Twoja praca będzie miała realny wpływ na wyniki działów Commerce, Customer Experience, Delivery Experience, Advertising
  • Wraz z klientem wewnętrznym będziesz opracowywał wymagania biznesowe i prowadził procesy RFI, RFP z dostawcami oprogramowania
  • Będziesz nieustannie analizował procesy i trendy rynkowe, aby móc rekomendować zmiany i usprawnienia
  • Przyjmiesz rolę koordynatora licznych zadań i projektów, które będą miały na celu dostosowanie rozwiązań do potrzeb i wymagań naszych klientów
  • Będziesz prowadził współpracę z dostawcami oraz wewnętrznym zespołem developerskim przy użyciu zwinnych metod wytwarzania oprogramowania
  • Zadbasz o dobrą komunikację z interesariuszami wewnątrz firmy i o to, aby zawsze otrzymali potrzebne im wsparcie

 

Ze swojej strony oferujemy:

  • Jesteśmy zespołem, w którym cenimy jakość, szybkość i precyzję w dostarczaniu najlepszych rozwiązań dla naszych klientów
  • Dbamy o to, by nasi klienci wygodnie pracowali na najnowocześniejszym systemie CRM, który jednocześnie – naszymi rękoma – jest w pełni dopasowany do ich specyficznych potrzeb. Skutecznie rozwiązujemy problemy, z którymi mierzą się nasi klienci
  • Tworzymy procesy do wspierania platformy e-commerce dla ponad 100 tys. małych i średnich polskich firm handlowych – działamy w skali, której trudno szukać gdzie indziej w Polsce
  • Każdego dnia tysiące klientów kontaktują się z Allegro, a z setkami firm kontaktują się nasze działy sprzedaży – możesz być częścią tego procesu i wspierać wzrost Allegro
  • A poza tym jesteśmy fajnym zespołem, w którym wszyscy dobrze się czujemy! #TeamChARM #dobrzetubyc
  • Szerokie możliwości rozwoju poprzez szkolenia, konferencje wewnętrzne i zewnętrzne,
  • Bogaty pakiet świadczeń pozapłacowych w systemie kafeteryjnym – Ty decydujesz z czego korzystasz
  • Bezpłatne zajęcia z języka angielskiego prowadzone przez profesjonalnych lektorów

 

Ta oferta jest dla osób, które:

  • Znają rozwiązania i rynek systemów IT dla działów i procesów wsparcia obsługi klienta i sprzedaży
  • Potrafią samodzielnie i efektywnie współpracować z klientem biznesowym
  • Mają doświadczenie w zakresie analizy biznesowej i zbierania wymagań
  • Skutecznie prowadzą projekty IT (Agile)
  • Wdrażały i utrzymywały aplikacje dla rozwiązań wsparcia obsługi klienta i sprzedaży 
  • Mają znajomość systemów CRM, w szczególności SalesForce
  • Lubią pracować w zespole oraz posiadają ponadprzeciętne zdolności komunikacyjne
  • Biorą odpowiedzialność za realizowane tematy, dbają o szczegóły i są dobrze zorganizowane
  • Bardzo dobrze posługują się językiem angielskim
  • Przejawiają inicjatywę i dynamikę w działaniu, potrafią priorytetyzować zadania