DZIEŃ II
Dzień II
10:00-11:00
Demystify Revenue Cloud - what's inside the box? - Xavier Marette, Adrian Stopiak
Most of us already heard about CPQ, a tool that enables advanced quoting & pricing for Salesforce users, but what rebranded Revenue Cloud recently is? What is actually inside the box? How to identify that Revenue Cloud is a right fit? How can Salesforce master the Lead-to-Cash process in a single system? Everything you always wanted to know about Revenue Cloud in a single pill!
11:00-11:30
Przerwa na kontakt z wystawcami
11:30-12:30
Praktyczne programowanie asynchroniczne w Apex: Future, Batch, Queueable. - Michał Ścibior
Wyjaśnię na czym polega asynchroniczny Apex i kiedy warto go stosować.Opowiem o różnicach pomiędzy Future, Batch, Queueable oraz wskażę, który wybrać. Na prelekcji dodatkowo pokazane będą przykłady, których nie znajdziecie w dokumentacji
12:30-13:00
Przerwa na kontakt z wystawcami
13:00-14:00
NPSP czyli 360° wokół darczyńcy na podstawie Ukrainian Red Cross i mniejszych organizacji. - Mateusz Twarożek
Nonprofit Success Pack (NPSP) to rozwiązanie wspierające organizacje w zbieraniu informacji na temat nie tylko dotacji i wpływów, ale również samych darczyńców. NPSP pozwala budować wokół darczyńców strukturę niezbędnych danych i sugeruje aktywności, które pomogą dotrzeć do nich w sposób jaki sobie tego życzą, w odpowiednim czasie i przez odpowiedni kanał komunikacyjny. Podczas swojej prezentacji będę mówił właśnie o tym jak VRP Consulting pomaga organizacjom non-profit, wykorzystać rozwiązania oferowane przez Nonprofit Success Pack, maksymalnie wykorzystując potencjał organizacji i wszystkich dostępnych narzędzi. Przedstawię też kilka przykładów, między innymi to jak pomogliśmy Ukraińskiemu Towarzystwu Czerwonego Krzyża sprostać ogromnemu wzrostowi darowizn od początku kryzysu, automatyzując doświadczenia darczyńców.
14:00-15:00
Długa przerwa na kontakt z wystawcami
15:00-16:00
SFMC Transactional Messaging API oraz Event Notification Service - z czym to się je i dlaczego tak szybko? - Michał Rzepka
Czym jest Transactional Messaging API? Kiedy chcemy, a kiedy nie możemy z niego skorzystać? Podczas prezentacji omówię zastosowanie i możliwości najszybszego dostępnego w Salesforce Marketing Cloud API do wysyłek wiadomości email i SMS. Na deser zajmiemy się Event Notification Service, czyli blisko związaną z Transactional Messaging API usługą, która przekazuje informacje o wybranych zdarzeniach na platformie Marketing Cloud do systemów zewnętrznych.
16:00-16:30
Przerwa na kontakt z wystawcami
16:30-17:30
SFDC BA, a praktyki rynkowe - Paweł Sidorowicz, Michał Lech
Mix analityczny konieczny do uzyskania certyfikatu SFDC BA, a przydatne praktyki rynkowe sprawdzone w projektach SFDC.
17:30-18:00
Przerwa na kontakt z wystawcami
18:00-19:00
Migracja do "unlocked packages" - jak zacząć? - Paweł Fronczak
Jak w dużym, trwającym projekcie przejść od worka metadanych do hierarchii modułów i co nas może zaskoczyć po drodze? Strategie, przykłady i przydatne narzędzia.