DZIEŃ III
DZIEŃ III
10:00-11:00
Jak zbierać wymagania klienta i projektować rozwiązania w SF - Weronika Tołłoczko, Magdalena Orłowska
Opowiemy o tym jak odkrywać potrzeby i bolączki klienta, jak tłumaczyć język biznesu na język Salesforce oraz jak szyć rozwiązania na miarę - jak dopasować Salesforce z pudełka do potrzeb klienta. Dodatkowo pokażemy naprowadzanie na natywne rozwiązania oraz zajmiemy się kwestią kiedy standard, a kiedy custom.
11:00-11:30
Przerwa na kontakt z wystawcami
11:30-12:30
Apex Design Patterns - Justyna Hubert
Podczas prezentacji omówię wzorce projektowe - czym są, dlaczego warto z nich korzystać, przedstawię kilka przykładów. Nie zabraknie też krótkiego odświeżenia wiedzy o paradygmatach programowania obiektowego oraz diagramach UML.
12:30-13:00
Przerwa na kontakt z wystawcami
13:00-14:00
Interaction Studio - dobre praktyki z wdrożenia - Magdalena Marchewa, Kamil Czekaj
Prelekcja odpowiadająca na pytanie czym jest IS a dokładniej Marketing Cloud Personalization i dla kogo jest przeznaczone. Pokażemy korzyści ze wdrożenia IS dla różnych branż, jak działa IS (demo przykładowej implementacji) oraz dobre praktyki.
14:00-15:00
Długa przerwa na kontakt z wystawcami
15:00-16:00
As Salesforce Developer I will - 7 Ground Rules for Success (Extended Version) - Robert Sösemann
After a decade of working as a developer, consultant, and architect in the Salesforce ecosystem, I believe that it takes more than deep technical skills to be successful. Over and over I have seen a handful of meta-skills separate the rock stars from the crowd. Ground Rules have made Salesforce developers like me more effective in their work, more flexible towards changes, and more composed when the stress levels are high.
In this session, I will share the 7 Ground Rules – with practical examples and tools you can use next sprint – that will aid you and your team to success.
16:00-16:30
Przerwa na kontakt z wystawcami
16:30-17:30
Jak monitorować swojego orga? - Mikołaj Nogalski
Jak stwierdzić, czy zbudowane przez Ciebie rozwiązania działają? Opowiem o procesach i narzędziach, które posłużą Ci do monitorowania swojej instancji.
17:30-18:00
Przerwa na kontakt z wystawcami
18:00-19:00
Faster, better insights with Marketing Cloud Intelligence - Anastasiya Vinogradova
We will reveal how you can transform marketing reporting by aggregating data from a wide range of integrated sources (including third-party systems) so it can be analyzed and presented in reports quickly and effortlessly. We will also explore how you can provide dedicated, customized dashboards to different teams to boost their effectiveness.